Ključ poslovne povremene odjeće je uravnotežiti finu liniju između profesionalno prikladne i ležerne udobnosti To se može činiti nejasnim i jest To je zato što se poslovna povremena estetika može prevesti na više načina To ne ovisi samo o vlastitom osobnom stilu, a poslovni casual komoda ovisi i o određenoj industriji u kojoj radite, pa čak i o uredskoj kulturi tvrtke u kojoj je dio Da bismo očistili zbrku, razbijamo neka od ključnih razmatranja kako biste lako i na odgovarajući način izišli i ušli u ured u vlastitom poslovnom casual ansamblu, termin casual može izgledati kao nedavni fenomen, ali njegovi korijeni Pratite unatrag nekoliko desetljeća U šezdesetim godinama, kako se američka korporativna kultura počela mijenjati, kompanije su počele predstavljati "povremene petke" kako bi pojačale moral zaposlenika To je bio odstupanje od krute, formalne odjeće koja je prethodno bila potrebna Do 1990 -ih, tehnološki bum u Silicijskoj dolini donio je sa sobom opušteniji pristup odjeći na radnom mjestu, postavljajući pozornicu za ono što sada prepoznajemo kao poslovne povremene, dok neki mogu opisati odjeću s više detalja kao više ležerni nijansiraniji način Đavo je u detaljima, a mi se ponosimo razmatrajući svaki detalj koji čini stil i uklapanje odjeće - od tkanina do dimenzija i svega između toga Dakle, navodeći da više detalja znači ležernije je pojednostavljenje i generaliziranje Umjesto da razmotrimo da odjeća s više detalja znače ležernije, vidimo to što odjeća s više ukrasa znače ležernije, a zatim se vraćamo na svoje pravilo više ukrasa, što znači ležernije Hlače koje imaju više obloga, uključujući džepove, vučne trake, široke manžete i vidljive ubode, kao i uzorci i otisci uvijek će vam dati ležerniji izgled I dalje su poslovni prikladni, ovisno o preciznom stilu, prikladu i cjelokupnoj kulturi vašeg ureda Međutim, nošenje traperica u nevolji, otrpanih i sirovih ruba možda više nisu prikladne za ured, jer su nalaze se preko ležerne linije